Alina Popa și Dana Iuga au dezvoltat o nouă inovație în domeniul pantofilor cu toc, inovație care le-a adus succesul la Hollywood.
Originare din Sibiu, Alina și Dana au încălțat vedete celebre precum Jennifer Lopez, Heidi Klum și Thalia. Cele două au vorbit în premieră la Teo Show despre afacerea lor și cum au ajuns să o încalțe pe JLO.
Cine sunt româncele care au creat pantofii purtați de Jennifer Lopez? Cum au pornit afacerea și cum au reușit să încalțe cele mai mari staruri ale lumii
Alina Popa și Dana Iuga, celebrele românce care au încălțat vedete cunoscute de la Hollywood, au dezvoltat o inovație a pantofilor cu toc. Pantofii lor au un mare succes atât în România, cât și în afară.
”Avem un brevete de invenție pe partea de prinderi, mi-a plăcut foarte mult o expresie ”breaking the rules”, am luat regulile care nu pot fi încălcate în industria încălțăminte…și a funcționat, lucrurile au mers foarte bine. Pantofii, în zona din spate sunt mult mai confortabili”, a spus Dana Iuga, designer.
Cum a ajuns Jennifer Lopez să cumpere pantofi de la cele două românce
Dana Iuga, designer-ul brandului, a dezvăluit cum a ajuns să-i facă pantofii lui JLo și cum au început să colaboreze.
”Nu, nu a venit Jennifer Lopez, au venit stiliștii ei, care sunt foarte bine plătiți de ea…Ne-au văzut pe Instagram, dacă vezi Instagramul nostru este unul foarte inedit, și ne-a văzut stilistul principal, și ne-a scris, iar apoi au urmat proiectele”, a spus Dana Iuga.
Doctorand în pantofi cu toc
Dana Iuga a studiat designul vestimentar, iar pantofii au fost dintotdeauna elementul care i-a plăcut cel mai mult. Tocmai de aceea a ales să se specializeze în acest domeniu și a făcut un doctorat. Vă vine sau nu să credeți, există așa ceva. Teza ei a fost ”Evoluția pantofului cu toc de la Ecaterian de Medici la Christian Louboutin”. Și cum era și normal, a ales să își deschidă o afacere în acest domeniu. S-a asociat cu prietena ei, Alina Popa, care se ocupă de managementul firmei.
Pantofii sibiencelor readuc sexualitatea femeii în prim plan. ”Cu cât tocul e mai înalt, cu atât postura femeii care îl poartă e mai dreaptă. Asta înseamnă că sânii îi sunt împinși în afară, fundul stă mai ferm, deci per total femeia e mult, mult mai sexy. Asta ne dorim noi, să reamintim femeii că poate fi sexy, trebuie doar să își dorească asta”, spune Dana.
Așa s-a ”născut” și numele brandului- Hardot. Adică ”hard dot”, adică punctul forte al femeii.
Pantofii creați de cele două sibience nu sunt extravaganți prin culoare, dar sunt eleganți prin design. ”Mergem pe o singură culoare a a pantofului, negru, nude, roșu, la care e aplicată o pată ori prin design, ori prin culoare. Simplitatea e cel mai bun atuu. Avem și sandale și pantofi cu toc de 7 și 10, iar în curând vom produce și pantofi cu platformă”, dezvăluie Dana.
Pantofii sibiencelor sunt fabricați cu materie primă din Italia, iar toate componente sunt din piele naturală, inclusiv talpa.
Surse: