Kanal D și-a mărit echipa cu unul dintre cei mai valoroși oameni de televiziune. În 2022, televiziunea se va bucura de marele prezentator, Dan Negru. Acesta are o experiență de mai bine de 20 de ani în lumina reflectoarelor și este numit “Regele audiențelor”.
Venirea lui Negru la Kanal D ține de aproape două luni prima pagină a tuturor publicațiilor și se menține în trend, fiind unul dintre cele mai mari anunțuri ale anului. Astfel, Kanal D se bucură de o creștere de popularitate în rândul telespectatorilor, dar și a internauților.
Efectul Ronaldo? Transferul poate fi comparat cu venirea lui Cristiano Ronaldo la Juventus, în 2018
Evenimentul ne aduce aminte de transferul lui Cristiano Ronaldo la Juventus. În 2018, lumea fotbalului s-a cutremurat! Juventus a dat marea lovitură, reuşind să îl achiziţioneze pe Ronaldo, contra sumei de 105 milioane de euro. În ziua anunțului, acţiunile torinezilor la bursă „au explodat”!
Juventus culegea recompense în afara terenului de pe urma starului portughez, așa cum Kanal D se laudă cu transferul anului în televiziune.
Cristiano Ronaldo a contribuit la transformarea lui Juventus într-unul dintre cele mai de succes mărci din fotbalul mondial. Încă de la sosirea sa, Juventus a câștigat 40 de milioane de fani în plus. Numărul urmăritorilor de pe rețelele de socializare ale clubului a crescut considerabil, iar încheierea de contracte cu sponsori noi devenise deja o regulă.
Pe Facebook, Instagram, Twitter și YouTube, Juventus a trecut de la 50,4 milioane de urmăritori, în iunie 2018, la 84,8 milioane. Această creștere îi facea, la vremea respectivă, pe giganții italieni să fie a patra cea mai urmărită echipă pe rețelele de socializare, după Real Madrid, Barcelona și Manchester United, conform Dailymail.
De asemenea, clubul nu a ezitat să-l folosească pe Ronaldo pentru a ajuta la promovarea schimbărilor pe site-ul lor oficial:
Raportul financiar elaborat de Gazzetta dello Sport detaliază cum, în 2018 – 2019, prezența lui Ronaldo a permis echipei italiene să obțină venituri suplimentare de 58 de milioane de euro.
Cooptarea lui Dan Negru în cadrul echipei Kanal D ar putea genera o schimbare de ierarhii în topul televiziunilor din România și bineînțeles, o creștere evidentă a veniturilor turcilor, dar și a ratingului.
Despre mediatizarea în zeci de articole a transferului său la Kanal D, Dan Negru a declarat: „Mă bucur că un transfer al unuia ca mine, de la o televizune la alta, a stârnit atâta interes pentru că asta arată că breasla TV încă există. Cred că niciun transfer online nu a strânit atâta interes adică, în războiul Online vs. TV, noi, dinozaurii, avem 1-0…”, a fost replica lui Negru, oferită în exclusivitate pentru Piatadestiri.ro.
Ce e drept „regele audiențelor” a pășit destul de târziu în social media, dar a avut o creștere fulminantă în 2021, atât pe Facebook/Instagram, cât și pe canalul său de YouTube.
Motivul pentru care a plecat de la Antena 1
Când spui Dan Negru (50 de ani) spui emisiuni de divertisment, show-uri adevărate de televiziune care au făcut istorie şi vor mai face. Negocierile cu postul turcesc durează de ceva ani, iar din toamna anului trecut au fost şi mai intense, după ce a fost invitatul lui Denise Rifai la „40 de întrebări” şi a avut audienţă.
„Dan Negru a acceptat să plece cu echipa lui de la Antena 1 la Kanal D. Acolo, la fostul loc de muncă i-au oferit posibilitatea să facă din nou «Te pui cu blondele» şi el a refuzat. Cum el a spus că nu va mai face nici emisiunile cu măşti, nici emisiunea cu blonde nu a mai vrut să o facă. Însă va dori să facă divertisment de calitate aşa cum făcea la Academia vedetelor, cu probe surprize şi cu mulţi invitaţi cunoscuţi”, au spus surse apropiate prezentatorului.
După 22 de ani, „Regele audiențelor” spune că „cei mai frumoși ani sunt cei care vor veni!”
Negru a învățat cele mai mari secrete din școala de televiziune Valeriu Lazarov . Acesta face parte din generația de aur și s-a bucurat de numeroase formate internaționale de anvergură precum „Guess My Age”, „Beat The Blondes”, „Who Wants to Be a Millionaire”, „Ciao Darwin”, „Star Factory”, “Deal or No Deal”, “Minute to Win It”, “Money Drop”, “Let’s Make a Deal”.
A fost supranumit “Regele audiențelor” datorită emisiunilor sale care au ținut românii cu sufletul la gură în fiecare secundă. Prezentatorul a devenit faimos în România, dar și în Moldova. A ajuns în “Top Host European Broadcast” datorită faptului că a prezentat simultan, în două țări (România și Republica Moldova), formate TV internaționale, care au fost lider de audiență.
Dan Negru s-a gândit să facă o schimbare în 2022. Telespectatorii îl pot admira pe moderator în cele mai inedite spectacole de la Kanal D. Acesta va prezenta 4 emisiuni în Istanbul. Vedeta va încerca să bată recordul audiențelor cu cele mai impresionante show-uri văzute până acum în România.
Vrea să facă divertisment de calitate
“Pasiunile fac viaţa frumoasă. Am avut şansa ca profesia mea să-mi fie şi pasiune şi-n drumurile mele am întâlnit oameni cu aceleaşi aspiraţii. Când am intrat în studiourile Kanal D am găsit oameni la fel de pasionaţi şi am reîntâlnit colegi cu care am construit mari succese de-a lungul anilor; îi cunosc de o viaţă şi ne leagă aceeaşi dorinţă, aceea de a face televiziune. Şi cum o călătorie se măsoară cel mai bine în prieteni, vă propunem să ne împrietenim în călătoria asta. Şi vă garantăm că va fi una grozavă!”, a spus Dan Negru, conform unui comunicat trimis de Kanal D.
Dan Negru dă start castingului pentru cel mai simplu, uşor de înţeles şi spectaculos quiz show!
Dan Negru anunţă primul show pe care îl va realiza la Kanal D. Reprezentanţii Kanal D nu au făcut public încă numele formatului sau dacă este unul original sau achiziţionat. Au anunţat însă că au dat startul castingului pentru noua emisiune, fiind invitaţi toţi cei care au împlinit vârsta de 18 ani. „Dacă ai un vocabular vast, îti merge mintea şi îţi place să te joci cu cuvintele, intră în jocul nostru! E simplu: noi dăm definiţia, tu ne dai soluţia!”, au anunţat cei de la Kanal D.
„E cea mai frumoasă provocare din televiziune: să căutăm oameni care au minte, oameni inteligenţi. Pe ei televiziunea din România i-a cam ocolit până acum. Concursul creierelor e cel mai frumos pariu pe care-l pun în televiziune, la Kanal D. Şi o să începem cu cel mai uşor de înţeles quiz show din istoria televiziunii mondiale!”, a declarat Dan Negru despre noua emisiune.
Urmărește promo-ul aici: