După 20 de ani în care Revelionul lui Dan Negru a fost lider de audiență, încercarea Pro TV-ului de a resurescita programul de final de an a fost un succes!
Prima zi din an vine cu o surpriză de proporții! După ani de zile în care Pro TV-ul a renunțat la programul de revelion, anul acesta a revenit în forță cu un show spectaculos, vedete și prezentatori de seamă, sketch-uri și momente inedite, formatul fiind sponsorizat integral de Pepsi.
Rețeta succesului a avut ca sursă de inspirație revelionul lui Dan Negru, momentele și vedetele prezente la trustul din Pache Protopopescu i-au determinat pe români să urmărească la nivel național Protevelionul.
Audiențe revelion 2022
Antena 1 a mers pe formula clasică, revelionul cu măști, show despre care Dan Negru a declarat că e ultimul an în care îl mai prezintă (Citește articolul cu declarațiile lui Dan Negru aici).
Pro TV-ul a reinterpretat formatul lui Negru, un spectacol cu vedetele postului şi cu invitaţi, prezentat de Pavel Bartoş şi de Raluka, cu dialoguri între prezentatori și puţin mister (nu măşti, ca la Negru, ci „umbre” pe un ecran), totul filmat ca un talent show (a fost în platoul în care se filmează Românii au talent, SuperStar sau Vocea României).
La nivelul întregii ţări, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Protevelion. În acelaşi timp, la Revelionul Starurilor cu Dan Negru se uitau aproape 1,9 milioane de români.
A fost aproape egalitate între Kanal D şi Revelionul de la România TV. Locul al treilea pentru Kanal D, cu aproape 700.000 de români şi, la foarte mică distanţă, poziţia a patra pentru România TV.
Restul canalelor au fost mult în urmă. TVR 1, de exemplu, a fost aproape la jumătate ca audienţă de România TV.