Marele premiu Vocea României din următorul sezon va fi oferit de un nou sponsor principal al emisiunii. Ce valoare are?
Cea mai tare voce din Vocea României, sezonul 10, va primi 100.000 de euro, de la CEC Bank. Instituţia financiară de tradiţie a ţării noastre a devenit sponsor principal al show-ului de la Pro TV.
Parteneriatul a fost realizat prin agenţiile United Media Services şi Dentsu Romania.
Alexandra Frunză, Identity & Communication Director, CEC Bank:
“Credem că vocea românilor este una dintre cele mai importante valori de promovat. Ne bucurăm că putem fi parte dintr-un proiect care susţine şi ajută la descoperirea, cultivarea şi perfecţionarea vocilor românilor.
Pentru noi, asocierea cu Vocea României este un pas firesc în evoluţia brandului. Se simte acum mai mult ca oricând nevoia unei experienţe de brand captivante, diferenţiatoare şi personală în fiecare punct de contact cu clientul“.
Felicia Toma, Executive Producer, Vocea României:
“De-a lungul anilor, pe scena de la Vocea României au urcat oameni cu voci remarcabile.
Acum, în sezonul 10, căutăm o nouă voce care să ajungă la inimile telespectatorilor şi care să câştige trofeul Vocea României 2022 şi marele premiu, în valoare de 100.000 euro, oferit de CEC Bank”.
Fondată în 1864 şi denumită iniţial Casa de Depuneri şi Consemnaţiuni, CEC Bank a devenit în scurt timp un simbol naţional. Aceasta deţine o reţea naţională ce cuprinde peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi cu active de peste 50,4 de miliarde lei, la sfârşitul primului trimestru din 2022, potrivit informaţiilor furnizate de instituţia financiară.
Sursă: Paginademedia.ro