Threads se va lansa în sfârșit și în Europa
Meta plănuiește să lanseze Threads în Europa, în decembrie. Ar fi cea mai mare expansiune pe piață a Threads de la debutul său din iulie, când a început rivalitatea cu X, fostul Twitter.
La lansarea sa din iulie, Threads a devenit disponibil pe majoritatea piețelor din întreaga lume, dar Meta a amânat lansarea în Uniunea Europeană din cauza reglementărilor acesteia pentru serviciile online, notează G4Media.
Diferența este că, pentru a respecta aceste reglementări, Meta va oferi utilizatorilor din UE posibilitatea de a alege să folosească Threads doar pentru consum, fără un profil care să le permită să facă postări.
Agențiile media migrează spre Threads
Extinderea pe piață a Threads vine după ce numeroși agenți de publicitate, printre care Apple, Disney și IBM, și-au întrerupt cheltuielile publicitare pe X după ce Musk a făcut comentarii controversate de pe contul său, inclusiv unul în care a spus că o postare antisemită era „adevărul real”.
Includerea UE ar putea duce la aproximativ 40 de milioane de utilizatori lunari suplimentari pentru Threads în 2024, pe baza cifrelor de utilizatori UE raportate de Meta pentru Instagram și a procentului de utilizatori Instagram care au devenit utilizatori activi pe Threads pe alte piețe.