Președintele PNL București Sebastian Burduja a lansat pe o platformă de socializare campania „Dragobești în București”, cu premii la Paris și Poiana Brașov pentru îndrăgostiți.
Campania a fost anunțată de politician pe Facebook și are ca scop atragerea tinerilor în scop electoral, mai ales prin prisma premiilor oferite.
Condiția pentru participarea la concurs era ca persoanele interesate să-și facă o poză cu o inimă galbenă instalată în fața sediului central din Modrogan, nr. 22, sediul PNL București.
Câștigătorii vor fi anunțați pe 1 martie, dar ei au fost desemnați deja de pe 26 februarie, conform Libertatea.
Burduja oferă premii îndrăgostiților
- Premiul Special: Parisul vă așteaptă! Câștigați o excursie romantică pentru două persoane, cu zbor dus-întors, cazare la un hotel de 4 stele și mic dejun inclus. Pentru romantismul orașului luminilor!
- Premiul I: Redescoperiți frumusețea Poienii Brașov! Cazare la un hotel de 4 stele pentru un weekend, inclusiv transport și mic dejun.
- Premiul II: Aventură pe două roți! Câștigați o bicicletă tandem pentru a explora împreună locuri noi, într-un mod unic și amuzant.
- Premiul III: Pentru iubitorii de sport și aer liber, un set de badminton pentru două persoane. Ideal pentru momente de distracție și activitate fizică.
„Am dat premiile cu 100 de zile înainte de alegeri”
Burduja susține că acest concurs face parte din strategia de modernizare a filialei PNL București, iar excursia la Paris urmează să fie plătită din donația acordată de un membru de partid. Întrebat pe pagina sa de Facebook care este sursa de finanțare pentru premii, Sebastian Burduja a răspuns: „din cheta colegilor din PNL București”.
„S-a încercat o campanie prin care oamenii să fie aproape de partid, fără obligație. Noi am dat premiile cu 100 de zile înainte de alegeri”, a menționat secretarului general al PNL București. Reamintim că Sebastian Burduja este pe lista potențialilor candidați la Primăria Capitalei, alături de Nicușor Dan, Gabriela Firea și Cristian Piedone.