O nouă platformă de socializare și-a făcut debutul în peisajul social media!
Rețeaua se numește Threads, aparține tot de Meta și a înregistrat deja peste cinci milioane de înscrieri în primele patru ore de funcţionare, potrivit directorului general Mark Zuckerberg.
Compania încearcă să ademenească utilizatorii de la Twitter-ul lui Elon Musk printr-o ofertă de postări mai lungi.
THREADS, cea mai nouă invenție a lui Zuckerberg
Proprietarul Facebook şi Instagram a devansat lansarea aplicaţiei cu 15 ore, făcând-o disponibilă gratuit în 100 de ţări în magazinele Apple şi Google, deşi din cauza unor probleme de reglementare nu va fi disponibilă în UE.
Branduri precum Billboard, HBO, NPR şi Netflix şi-au creat conturi la câteva minute de la lansare. Meta a declarat că printre susţinătorii iniţiali se numără Shakira şi Gordon Ramsay, iar un raport recent sugerează că Oprah Winfrey şi Dalai Lama au fost, de asemenea, contactaţi, potrivit The Guardian.
Utilizatorii Threads vor avea nevoie de un cont Instagram pentru a se conecta. După ce s-au înregistrat, aceştia pot alege să urmărească aceleaşi conturi pe care le urmăresc pe Instagram, dacă şi acestea s-au alăturat noii aplicaţii.
Meta a lansat Threads, rivalul Twitter, în urma unei alte perioade de „turbulenţe” la Twitter, care a impus limite de vizualizare a tweet-urilor în weekend, potrivit zf.
THREADS, debut fulminant
Postările de pe Threads pot avea 500 de caractere, faţă de 280 pentru majoritatea utilizatorilor Twitter, şi pot fi postate videoclipuri de până la 5 minute.
Twitter are o bază de utilizatori de peste 250 de milioane, în timp ce Instagram ar avea 2 miliarde de utilizatori.
„Bine aţi venit pe Threads!”, a scris Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, pe contul său de Threads, mesaj care a adunat câteva mii de like-uri în doar câteva minute, semn că THREADS are un start fulminant, potrivit AFP.