Venus, zeița iubirii, prezentă în capodoperele artistului italian Sandro Botticelli din secolul al XV-lea „Nașterea lui Venus” și „Primavera” poate fi vazută acum mâncând spaghetti sau purtând pantaloni scurți în fața Colosseumului roman, potrivit CNN.
O nouă campanie de marketing a Ministerului Turismului din Italia a transformat divinitatea antică într-un „influencer virtual” – cu ajutorul tehnologiei inteligenței artificiale.
Campania, numita „Open to Wonder”, o prezintă pe Venus, îmbrăcată în haine moderne de designer, făcând selfie-uri în Piazza San Marco, plimbându-se cu bicicleta prin fața Colosseumului și mâncând pizza pe malul lacului Como.
Influencer pentru turismul italian
„O Venus în rolul unui influencer modern va ajuta fiecare vizitator să ne descopere țara”, promite anuntul Ministerului Turismului. „O salutăm pe Venus a lui Botticelli, care va povesti despre frumusețea noastră, de la orașele cele mai faimoase până la cele mai ascunse colțuri ale Italiei.”
Campania, o colaborare între Ministerul Turismului și Agenția Națională de Turism, va apărea pe rețelele de socializare, cu o Venus animată făcându-le cu ochiul urmăritorilor ei de pe contul de Instagram @venereitalia23.
Imaginile de pe rețeaua de socializare sunt generate AI, cu ajutorul inteligenței artificiale, un trend extrem de răspândit în mediul online, în ultima perioadă.
„Am 30 de ani, bine, hai, poate puțin mai mulți”, spune Venus. „Și sunt un influencer virtual.”
View this post on Instagram